Gondoltad volna, hogy
a KERÉKPÁROZÁS a tested összes izmát megmozgatja?
El sem hinnéd, hogy
milyen MEGLEPŐ HATÁSAI vannak még...


Bezár
Kerékpár mérettáblázat
Gondoltad volna, hogy a KERÉKPÁROZÁS a tested összes izmát megmozgatja?
Belépés

Cannondale Fsi hi-mod 1 újragondolva

2020 Cannondale Hi-mod1 kicsit újragondolva! 

 

Egyik ügyfelemnek rendeltem ezt a Cannondale Fsi 2020 as Hi-mod1-es kerékpárt. A bringa alapból majdnem a kínálat csúcsa, csak az Ultimate van felette. Pont be volt akciózva, mert már szórják ki a 2020as modelleket. A kategóriájához képest egészen jó árban tudtuk adni.

Misi, a bringa bringa leendő gazdája annyit kérdezett, hogy "Figyelj már Janó, mit lehet még ezen a gépen tuningolni?" Először azt hittem viccel... :D Gondoltam mit tuningoljunk egy full Xtr, full carbon bringán... Aztán amikor leesett, hogy komolyan gondolja elkezdtem törni a fejem. A kiindulási alap: 1x12 Xtr váltás, Xt microspline sor, Xtr fékek, Carbon Ocho, Hollowgram carbon kerekek, Hollowgram hajtás stb... a teljesség igénye nélkül. Mivel nemrég elkezdtem forgalmazni a Garbaruk csúcs minőségű termékeit, így adta magát, hogy hátra kerüljön egy ilyen sor.

12sebességes mindössze 330g és még így is baromi tartós! A fékekhez nem akartam nyúlni, mert az eddigi tapasztalataim alapján az Xtr-től van drágább, de jobb nem nagyon. Misi szeretett volna elektromos váltást. Mivel már építettem Sram Axs-el bringát és Shimano DI2-vel is, be kell látnunk, hogy ebben a Sram jár jelenleg előrébb. Így jött az ötlet, hogy az Xtr helyére kerüljön az XX1 Axs.

Szintén a tapasztalatokra hivatkozva a gyári lánc helyére egy Sram XX1 rainbow lánc került. Jelenleg 12s láncokban szerintem a Sram a legtartósabb. Mivel már használtam ilyet Garbaruk sorral tudtam, hogy tökéletesen működik. Meg persze az oilslick design is baromi jól néz ki... :D

Az axs-t egyszerű szerelni. Nem kell bajlódni a kábelekkel. A váltó beállításhoz mellékelnek egy sablont. A finomhangolás is gyorsan megy. Nagyon szépen dolgozott a beállítás után. Hogy vigyünk egy kis színt a matt feketébe a sorból elox piros került rá. A gyári Cannondale markolat helyére pedig egy piros ESI markolat került. Súlyban a végeredmény 8.64 Kg lett. Lehetett volna még lentebb vinni keskenyebb gumikkal, de ez a setup tartósságbam kompromisszum mentes.

Alig vártam, hogy kipróbáljam. Az Ocho-t már próbáltam korábban tudtam, hogy jó! Most sem okozott csalódást. A komplett bringa az brutális. Amikor elkezdtem gyorsítani kiállva, azt hittem országútin ülök. Eszméletlen ahogy lendíteni lehet... Nagyon kezes, jól irányítható a váltó tévedhetetlen, nem lehet zavarba hozni. Eddigi pályafutásom alatt ez a legcsúcsabb bringa amit eladtam/építettem, pedig megfordult már pár komoly gép a kezeim között. 

Ha tetszett, köszönöm szépen, ha megosztod! A like-ok-ért és követésekért sem haragszunk meg! ;) 

A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.