Gondoltad volna, hogy
a KERÉKPÁROZÁS a tested összes izmát megmozgatja?
El sem hinnéd, hogy
milyen MEGLEPŐ HATÁSAI vannak még...


Bezár
Kerékpár mérettáblázat
Gondoltad volna, hogy a KERÉKPÁROZÁS a tested összes izmát megmozgatja?
Belépés

Cannondale Fsi Carbon 2 bemutatása

Cannondale Fsi Carbon 2

Lassan tényleg sorom lesz a 2021-es Fsik ből. :D Az Fsi Carbon 2 felülről a 3. a sorban. A Hi-mod 1 és az Ultimate van felette. Amennyire elszálltak az árak idén azt gondolom, hogy ez az a bringa amit még megéri ebből a palettából megvenni. Értem ez alatt azt, hogy a carbon 3 azért lényegesen gyengébb felszereltség a Hi-mod 1 pedig nem tud annyival többet mint amennyivel drágább.

Persze kiemelhetjük itt a Hi-mod vázak misztikumát, de aki ült mindkét bringán az tudja, hogy használat közben gyakorlatilag semmi különbséget nem érezni a két váz között. Persze egy kis placebó alapján meg lehet indokolni, hogy miért is költöttünk el egy raklap pénzt az egyel magasabb kategóriára... :D Szóval a Carbon 2 váza ballistec carbon.

A rugózásról egy Lefty Ocho Carbon gondoskodik. Ezt a teleszkópot már többször kiveséztem. Akit érdekel kicsit görgessen vissza az oldalon! ;) Továbbra is tartom magam ahhoz hogy az egyik legjobb jelenleg a piacon. HollowGram kerekekkel és hajtóművel van szerelve.

Ez a Cannondale saját prémium alkatrész márkája. HollowGram carbon felnik, elől Lefty 60 hátul pedig egy 148x12 es Dt Swiss (rachet system) aggyal szerelve az AI offsethez optimalizálva. Ezt is kifejtettem már bővebben.

Röviden a Cannondale saját szabványa az eltolt hátsó rész, melynek eredménye képpen a kerék mindkét oldalán egyforma hosszú küllők azonos feszességre vannak húzva. Nem kell "félre" fűzni. Ezáltal sokkal merevebb a kerék és a láncvonal is ideálisabb az 1x12 sebességes rendszerhez.

A bringa Shimano XT fékekkel van szerelve. Ami szintén az arany középút. A váltás XT váltókarból, láncból és sorból épül fel, viszont a hátsó váltó már 3 betűs! :) Shimano Xtr! A nyeregcső Cannondale 2 UD carbon a kormány pedig Cannondale 1 flat carbon. Tehát gyakorlatilag minden lényeges alkatrész carbon.

A gyári adat szerint 9.5kg a bringa. Szokás szerint most sem bírtuk ki, hogy ne piszkáljunk hozzá a gyári specifikációhoz! :) A gyári Schwalbe 2.25 RacingRay és RacingRalph gumikat a 2.1 csúcs gumikra cseréltük. Illetve az XT hátsó fogaskeréksort az általunk forgalmazott súly bajnok Garbaruk márkára. Utóbbi mindössze 330 g! Így ez a gép kereken 9kg-ra fogyott! Ami csak 200g-al nehezebb a Hi-mod 1 gyári adatától, viszont árban még így is jóval alatta maradtunk! Ugyan ez a része teljesen szubjektív, de nekem nagyon bejött a színe! Ami a Cannondale-t megkülönbözteti a többi márkától, hogy nem csak egy jó alkatrészekből összeállított bringát kínál, hanem egy jól működő komplett rendszert! 

 

Még mindíg elérhető néhány modell az Fsi és a Scalpel palettából is! Ha szeretnél egy ilyen bringát egyedi árajánlatért keress privát üzenetben! ;) 

 

Ha tetszett a bejegyzés köszönöm szépen, hogy megosztod! Az oldalkövetésekért és like-okért sem haragszunk meg! :) 

 

#cannondale #cannondalemtb #cannondalefsi #cannondalefsi2021 #cannondalelefty #leftyocho #leftyochocarbon #cannondaleservice #cannondalebikes #cannondaleleftyservice #shimano #shimanoxtr #garbaruk #garbaruk_components #kerekparszerviz #kerékpárszerviz #kerekpar #kerékpár #kerékpárbolt #kerekparbolt #kerékpározás#kerekparozas #bicikli #biciklizés #bicikliszerviz #bikeshop #bikeservice

A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.